Szépen süt a nap

2012.09.22 14:23

Ma jól indult a reggel, és idáig jól is folytatódott. Volt nálam Raina. Nagyon örültem neki, bár a problémáinak kevéssé. Nem szeretem, ha felzaklatják dolgok, vagy emberek és én tehetetlen vagyok, nem tudok neki segíteni.

Mivel mostanában megcsappant az energiája, folyton ráakaszkodnak úgy holt, mint élő emberek, és szinte kiszipolyozzák őt. Ezt persze nem nézhetem tétlenül. De addig is még markánsabb segítséget nyújthatok, készítettem két talizmánt, amik megóvják őket a bajtól, és a negatív hatásoktól. Az egyiket kimondottan őszi színekkel, és egyiptomi stílussal csináltam meg, mivel ott erős a nap kultusz, ami erőt, magabiztosságot, és fényt hoz az életébe. Valamint kombináltam a hal jelképével, ami jelen esetben a gazdagodást, az újrakezdést, a felfrissülést hozza magával. A másikat az indián kultúra hagyományainak figyelembe vételével alkottam meg. Fő motívuma a piros szín, ami szintén erőt, magabiztosságot, határozottságot sugall. Emellett megjelenik a toll, mint a művészet, az álmok, a szárnyalás ösztönzője, karöltve az agyarral, ami állati énünk, és a természettel való harmóniát hivatott ösztönözni. Természetesen mind a kettőbe „számok vannak beleépítve” amik tovább növelik a személyre szabott energiákat. Már csak fel kell szentelnem őket, és hordhatóvá válnak. Talán ez az egyik legegyszerűbb módja, hogy gyorsan, személyre szabott védelmet tudjak biztosítani nekik. Utána következhet a bonyolultabb rész. De az már más lapra tartozik, és sokkal nagyobb erőt, összpontosítást és előkészületet igényel.

Viszont ez a kis dolog rám is megtette a hatását. Ilyenkor vagyok boldog, és kiegyensúlyozott. Ha érzem, hogy fontos a munkám, ha segíthetek, és elfogadják a segítségem. Nem egy embernek készítettem már védelmi talizmánt (akár zsákosat, akár hordhatót, akár kombinálva, vagy esetleg álomfogót), barátoknak, munkatársaknak, sőt olyan embereknek is, akik megfordulnak a médiában. Például egyik kedves ismerősömnek, aki mentalista, és a tv-s szereplés nagy fináléja előtt szüksége volt egy kis extra segítségre. Igaz ez már kissé régen volt… Kíváncsi vagyok, vajon meg van-e még neki. ^-^

A lényeg, hogy nagyon szeretek olyan embereknek segíteni, akik megbíznak bennem, és a képességeimben.

A másik dolog pedig, hogy rettentően izgatott vagyok. Nemsokára október, ami hatalmas változást hoz majd az életembe… Alig várom, hogy elteljen ez a két hónap, már tűkön ülök, alig bírok magammal! Szorítsatok!