Karcolat

2012.09.21 15:59

Ma ismételten rá kellett jönnöm, hogy az emberek mennyire furák! Egy részük cél és mindenféle komolyabb szándékosság nélkül éli az életét, arra kárhoztatva, hogy a mindennapok teljesítménykényszerébe bele gyöpesedve, fuldokoljon. Soha nem gondolkodnak el rajta, hogy vajon valójában miért is létezünk? Mi a célja annak, hogy az élővilágban egyedülálló intelligenciával áldott meg minket Isten?

Nagyot kellett csalódnom. Nagyon nagyot! Bár már valamennyire fel vagyok vértezve az ilyen dolgok ellen, most ismét csak egy embernek hála, rájöttem ismét, ez a világ... képmutató, álszent, és rideg. Az emberek nem veszik a fáradtságot, hogy egy kicsit megismerjék egymást, hogy rájöjjenek, mi is az, ami mozgatja, ami előrelendíti a másikat, ami élteti, amit fontosnak tart. Miért lett ez a világ ennyire én központú, kapzsi, hamis? Miért? Ember hova süllyedsz?  Mi a célod?

Cél nélkül nem lehet élni!

Mégis mi ez a nagyzási hullám?

Elegem van belőle, hogy olyan emberek ítélnek el, és olyanok bírálnak, akiknek fogalmuk sincs min mentem keresztül, és olyanok, akiknek a bátorsága addig sem terjedt, hogy álnéven véleményt írjanak a vendégkönyvbe! Ezeknek mondjak én bármit is? Gyáva banda! Nem mertek még a saját igazatok mellett se kiállni? Ez igazság? Ez meggyőződés? Ha nem értesz kérdezz, ha bajod van adj neki hangot! Miféle felfogás az, hogy valaki csak a másik háta mögött nagy, aztán amikor a szemébe kéne mondani a véleményét, akkor meg csak hebeg-habog. Engem az ilyen ne ítéljen meg, főleg hogy nem is ismer!

Ezerszer leszögeztem már, hogy az ezen az oldalon fellelhető leírások az én személyes véleményem és a tapasztalataim. Nem kötelező őket elfogadni, nem kell őket tanításnak venni! Ez egy percig sem merült fel bennem, nem vagyok olyan ember, aki másokat akar manipulálni, befolyásolni, vagy bármilyen módon megfosztani a szabad gondolatoktól. Én csak egy lehetőség vagyok, amivel vagy élsz, vagy nem. Szívesen segítek bárkinek, meghallgatok bárkit. Nem vagyok hittérítő, nem vagyok pszichomókus, és leginkább nem fogom senkire ráerőszakolni a véleményemet!

Ezért mostantól fogva, nem lesz az oldalon se téma, se témázás. Ez után is el fogom mondani a véleményemet, és fel fognak bukkanni azok a dolgok, amiket megszavaztatok, ígérem. De nem vagyok hajlandó tovább elviselni, hogy mindenféle jöttment majom azt állítsa rólam, hogy egy ilyen meg olyan beképzelt, okoskodó, és sötét dolgokkal foglalatoskodó személy vagyok! Akinek nem tetszik, el lehet sétálni, aki meg továbbra is velem tart, azt csókoltatom, és kívánom, hogy áldás kísérje minden nap!

Utóirat: Akinek még mindig nem világos! Nem vagyok se Sátánhívő, se sötét varázslatokat űző, se egyéb degenerált dolog élvezője! Egyedül Istenben hiszek, és abban az erőben amit tőle kaptam, ennek pedig semmi köze a vallásokhoz, aminek az alapjait gyarló emberek fektették le!!

Lehet pampogni…