Beborul az ég, és megáll az ész

2013.08.13 20:22

https://d3qcduphvv2yxi.cloudfront.net/assets/2371867/original/HauntedSkull.gif?1287687862

Van az úgy, hogy tudod mit akarsz, de az oda vezető út homályosabb, mint a ködös éjszaka, egy tejüvegen át nézve. Na most én is így vagyok. A Fezenen való bulizás rávilágított pár dologra az életemben és idő közben kitaláltam azt is, hogy az új könyvem hogyan fog összeállni, mi lesz a történet alapja. Fájdalmas felismeréseken mentem keresztül, és sok dologra jöttem rá magammal kapcsolatban. De legalább azt is megtudtam, hála egy barátomnak Angyal A Mélybőlnek, hogy mihez kezdjek a belső erőimmel, hogy tovább léphessek az utamon, és befogadjam A. A. spirituális erejét és egész lényét. Úgy hogy az elkövetkező heteim ennek jegyében fognak telni. Felkészülés, kibontakozás, és alkotás. Legalábbis ez a terv...